Ankeiler: De Stichting Bloemencorso Lichtenvoorde stapt in de voorverkoop over van fysieke entree- en tribunekaarten naar online kaarten.

- De Stichting Bloemencorso Lichtenvoorde stapt in de voorverkoop over van fysieke entree- en tribunekaarten naar online kaarten. Entreekaarten zijn in de voorverkoop met korting te koop via de ticketshop op de website van het Bloemencorso Lichtenvoorde. Voorzitter Herman ter Haar: “In de afgelopen jaren hebben we gezien dat de kaartverkoop verschuift naar online. Wij vonden dat we niet achter konden blijven.”

SBL heeft tijdens de Corona periode niet stil gezeten en een aantal vernieuwingen doorgevoerd. Naast een nieuw logo en een nieuwe huisstijl is dat dus ook de switch naar online kaartverkoop. “De wens om over te stappen naar online kaartverkoop was er al langer en nu hadden we de tijd om het uit te zoeken. We zijn de samenwerking aangegaan met Eventgoose, een bedrijf dat gespecialiseerd is in online kaartverkoopsystemen. Hiermee stappen we dus af van de fysieke entreekaarten en de polsbandjes voor de tribune. Beide kaarten zijn nu in de voorverkoop alleen nog online te koop en natuurlijk straks bij de 15 kassapunten. Musea, attractieparken, theaters en evenementen maken tegenwoordig allemaal gebruik van online tickets, dus de meeste mensen zijn het inmiddels gewend”, aldus Herman ter Haar.

Na twee Corona jaren met een aangepast programma is er dit jaar weer een bloemencorso op 11 september. Herman ter Haar: “Tijdens de maquettepresentatie op 2 en 3 juli jongstleden was te zien dat het weer een mooie optocht belooft te worden. De onderwerpen van de wagens zijn zeer divers en van hoog niveau. Van klimaatvluchtelingen, de zoektocht naar buitenaardse leven tot muziek en dieren. Niet alleen ervaren ontwerpers zetten hun creativiteit in ten gunste van het corso in Lichtenvoorde, ook veel aanstormend talent laat zien wat ze in huis hebben.”

💬 Mail ons!
Heb jij een tip of opmerking? Mail naar de redactie: redactie@1achterhoek.nl.

Meer over

Deel dit artikel